poptávkové řízení - provádění zimní údržby komunikací 2024

Zobrazeno 24. 9. 2024

Výzva k podání nabídky v poptávkovém řízení

„Provádění zimní údržby komunikací 2024“

Zadavatel:        Technické služby Havlíčkův Brod

Na Valech 3523

580 01 Havlíčkův Brod

IČO: 7018804, DIČ: CZ 70188041

 Zastoupené: PhDr Václavem Lacinou LL. M., ředitelem

 

Zástupce oprávněný jednat ve věcech technických:

Jiří Bukač, vedoucí střediska údržby komunikací (731 518 589, jbukac%z%tshb.cz )

Ondřej Kotěra, vedoucí provozního úseku (724 069 206, okotera%z%tshb.cz )

 

Předmět zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb v podobě provádění zimní údržby komunikací  v místních částech Havlíčkova Brodu v lokalitách a v rozsahu dle Přílohy č.1 - Soupis a specifikace předpokládaných služeb. Dodavatel může ocenit jednu nebo více lokalit, které nabídne udržovat.

 

Údaje o přístupu k zadávací dokumentaci:

Zadávací dokumentace v kompletním znění je přístupná na webu Technických služeb Havlíčkův Brod,

www.tshb.cz

 

Zadávací dokumentace obsahuje :

  • Výzvu pro podání nabídky
  • Krycí list
  • Přílohu č.1 - Soupis a specifikace předpokládaných služeb
  • Návrh obchodních podmínek ve znění návrhu DOHODY o provedení zimní údržby

 

Doba a místo plnění:

doba plnění:      období od 1. 11. 2024 do 30. 4. 2025

místo plnění:     v udaných lokalitách (příloha č.1)

 

Obchodní podmínky:

Uchazeč předloží jako součást nabídky návrh DOHODY o provedení zimní údržby ve znění obchodních podmínek zadavatele. V návrhu DOHODY uchazeč doplní veškeré chybějící údaje, jako jsou např. identifikační údaje uchazeče, cena apod. Návrh smlouvy v nabídce bude podepsán oprávněnou osobou uchazeče v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle obchodního či občanského zákoníku.

 

 

Lhůta pro podání nabídek:

Lhůta pro podání nabídek se stanovuje do 8.10.2024 do 9:30 hod.

 

Způsob podání nabídek včetně informace o tom, v jakém jazyce mohou být podány

Nabídky mohou být podány pouze v českém jazyce. Doklady mohou být předloženy též v jiném jazyce s překladem do českého jazyka. Doklady ve slovenském jazyce a doklady o vzdělání latinském jazyce se nepřekládají.

 

Nabídky se podávají ve lhůtě pro podání nabídek v listinné podobě, musí být doručeny v řádně uzavřené obálce s uvedením jména a adresy dodavatele a označené názvem veřejné zakázky „Provádění zimní údržby komunikací 2024“ s nápisem NEOTEVÍRAT prostřednictvím podatelny Technických služeb Havlíčkův Brod, Na Valech 3523, Havlíčkův Brod. Rozhodujícím pro doručení nabídky je okamžik převzetí nabídky zadavatelem prostřednictvím podatelny Technických služeb.

Dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Dodavatel, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně osobou, jejíž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.

 

 

Požadavky na prokázání kvalifikace a způsobilosti včetně požadovaných dokladů:

Splnění kvalifikace a způsobilosti se prokazuje čestným prohlášení, které zadavatel vložil do krycího listu.

Zadavatel může v průběhu zadávacího řízení vyžádat předložení kopií, originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů o kvalifikaci a to v rozsahu požadované zadavatelem.

Doklady prokazující základní způsobilost a profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.

 

Prohlídka místa plnění

Se neplánuje

 

Vysvětlení zadávací dokumentace, změna nebo doplnění zadávací dokumentace:

Dodavatel má právo písemně požádat zadavatele o vysvětlení zadávací dokumentace a to nejméně 5 dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel vysvětlení odešle žadateli a uveřejní na profilu zadavatele. Zadavatel může změnit nebo doplnit před uplynutím lhůty pro podání nabídek zadávací dokumentaci a to zveřejněním na profilu zadavatele.

 

Mimořádně nízká nabídková cena:

Zadavatel sděluje, že v případě, že zadavatel obdrží 4 a více nabídek, tak za mimořádně nízkou nabídkovou cenu považuje takovou, která je nižší o více než 20 % od aritmetického průměru všech podaných cenových nabídek včetně DPH nebo je o 15 % a více nižší, než nabídková cena druhého v pořadí (včetně DPH).

 

Jistota:

Zadavatel nepožaduje od uchazečů poskytnutí jistoty.

 

Využití poddodavatele:

Zadavatel požaduje, aby účastník v nabídce předložil seznam poddodavatelů, pokud jsou účastníkovi zadávacího řízení známi, a uvedl, kterou část veřejné zakázky bude každý z poddodavatelů plnit.

 

Pravidla pro hodnocení nabídek:

 

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti pro každou lokalitu a to dle následujících dílčích kritérií:

Dílčí kritéria                                                                                                                              Váhy v %

  1. 1.      Nabídková cena  za 1 hodinu plužení sněhu  v lokalitě                                             75
  2. 2.      Nabídková cena  za 1 hodinu odklízení sněhu (čelním nakladačem)  v lokalitě     25

 

Specifika a způsob hodnocení jednotlivých dílčích kritérií:

a)      Nabídková cena  za 1 hodinu plužení sněhu  v lokalitě

Za účelem hodnocení nabídek v kritériu dle výše nabídkové ceny za 1 hodinu plužení sněhu zpracují uchazeči nabídkovou cenu.

Pro číselně vyjádřitelné kritérium, pro které má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikla násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce,   tj.

                                                Hodnota nejvhodnější nabídky

počet bodů kritéria =               ---------------------------------------   x 100

                                                   Hodnota hodnocené nabídky

Při hodnocení nabídkové ceny bude rozhodná její výše včetně daně z přidané hodnoty (dále jen DPH).

 

b) Nabídková cena  za 1 hodinu odklízení sněhu (čelním nakladačem)

Za účelem hodnocení nabídek v kritériu dle výše nabídkové ceny za 1 hodinu odklízení sněhu (čelním nakladačem) zpracují uchazeči nabídkovou cenu.

Pro číselně vyjádřitelné kritérium, pro které má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikla násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce,   tj.

                                                Hodnota nejvhodnější nabídky

počet bodů kritéria =               ---------------------------------------   x 100

                                                   Hodnota hodnocené nabídky

Při hodnocení nabídkové ceny bude rozhodná její výše včetně daně z přidané hodnoty (dále jen DPH).

 

Způsob hodnocení:

Zadavatel rozhodl o způsobu hodnocení nabídek dle ekonomické výhodnosti a stanovil dílčí hodnotící kritéria a jejich váhu s tím, že bude použita bodovací metoda. Hodnocení podle bodovací metody provede hodnotící komise tak, že jednotlivá bodová ohodnocení dílčích kritérií vynásobí příslušnou vahou daného dílčího kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší bodové hodnoty.

 

Posouzení a hodnocení nabídek proběhne v souladu s vnitřní směrnicí Technických služeb Havlíčkův Brod k postupu zadávání a hodnocení veřejných zakázek malého rozsahu a to hodnotící komisí dle ustanovení 3.4 této směrnice.

 

Struktura nabídky:

Zadavatel požaduje, aby nabídka byla strukturovaná v následujícím pořadí:

  • Krycí list nabídky s identifikačními údaji uchazeče, k tomu uchazeč použije přílohu  zadávací dokumentace
  • Doklad o prokázání poskytnutí jistoty, je-li požadována.
  • Oceněný soupis prací, dodávek a  služeb s výkazem výměr v souladu se zadávacími podmínkami.
  • Návrh Dohody podepsaný statutárním zástupcem uchazeče případně osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
  • Seznam poddodavatelů
  • Ostatní (dle uvážení uchazeče)
  • Požadované doklady k prokázání kvalifikace a způsobilosti uchazeče.

 

 

Ostatní ujednání:

  • Oznámení o vyloučení účastníka zadávacího řízení, oznámení o zrušení zadávacího řízení nebo oznámení o výběru nejvhodnější dodavatele zadavatel uveřejní na profilu zadavatele.
  • Zadavatel si vyhrazuje možnost změny dodavatele v průběhu plnění veřejné zakázky, a to v případě, že dodavatel, se kterým uzavře smlouvu, dílo nedokončí. V takovém případě je zadavatel oprávněn uzavřít smlouvu na celé či zbytek díla s dodavatelem, který se při hodnocení nabídek umístil další v pořadí dle nabídky tohoto dalšího dodavatele.
  • Zadavatel si vymiňuje právo uzavřít smlouvu i pouze na část veřejné zakázky.
  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Pokud zadávací dokumentace a zejména technické podmínky obsahují požadavky nebo odkazy na obchodní firmy, názvy nebo jména a příjmení, specifická označení zboží a služeb, které platí pro určitou osobu, popřípadě její organizační složku za příznačné, patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu apod., tak zadavatel umožňuje pro plnění veřejné zakázky použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení.
  • Uchazeč ocení  soupis dodávek  ( příloha č.1) dle podmínek uvedených v zadávací dokumentaci.
  • Zadavatel má právo zadávací řízení kdykoliv zrušit i bez udání důvodu.

 

 

Kontroloval a za správnost zodpovídá: Jiří Bukač – vedoucí střediska údržby komunikací

 

 

  PhDr Václav Lacina LL. M.

ředitel organizace